Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
:-) 5 dec. '13 Parijs, Frankrijk 9
Cultuurshock! 27 nov. '13 Istanbul, Turkije 5
Dhanyabahd Nepal 10 nov. '13 Kathmandu, Nepal 5
Festivaltijd in Nepal! Is dat ook onderhandelbaar? :-) 15 okt. '13 Kathmandu, Nepal 0
Wanneer het helemaal donker is, geeft een kaarsvlammetje heel veel licht 25 sep. '13 Nagarkot, Nepal 6
Door elkaar geschud worden in West-Nepal 11 sep. '13 Tansen, Nepal 2
Urumqi of Urumchi, spreek uit Woeroemskie, of Woeloemoetsjie mag ook... 28 aug. '13 Urumqi, China 3
Flexibel, ver en veel 19 aug. '13 Beijing, China 3
Over blaren op mijn tong, lichtgeven, kraaltjes en spiegeltjes ; Thailand in 'langzaam-trein-vaart' 20 jul. '13 Bangkok, Thailand 4
Van Singapore via Maleisie naar Bangkok met de trein! 9 jul. '13 Bangkok, Thailand 4
Van onder zeeniveau tot bovenop de top: naar pieken en dalen 2 jul. '13 Bali, Indonesië 3
'Hati-hati' onderweg op reis 21 jun. '13 Lovina, Indonesië 4
In Dubai de LP van India ingeruild voor The Rough Guide van Southeast Asia 8 jun. '13 Bandung, Indonesië 6
Ont-moeten 27 mei '13 Vagator, India 2
Geuren, kleuren, bindi's en bussen 17 mei '13 Palolem, India 4
Van alles wat van mijn reis door Zuid-India 10 mei '13 Hampi, India 6
Op reis door Zuid-India - hello, hello, hello :-) 6 mei '13 Kochi, India 4
Cultuur (need I say more?) 21 apr. '13 Bangalore, India 7
Even binnen meekijken! Het dagelijks leven in India vanuit mijn perspectief 7 apr. '13 Bangalore, India 9
Ja, het blijft India tenslotte... alles kan hier 30 mrt. '13 Bangalore, India 11
Info over water, water en nog meer water uit een kurkdroog en heel warm Bangalore 22 mrt. '13 Bangalore, India 9
Bangalore : Orientatieweek FSL en start bij Rain Water Harvesting bedrijf 12 mrt. '13 Bangalore, India 4
Welcome to India ; eerste indrukken Bangalore 3 mrt. '13 Bangalore, India 6
AMS - KUL - LGK - KUL - (en nu eindelijk bijna naar) BLR 28 feb. '13 Kuala Lumpur, Maleisië 0
Welkom op mijn reisblog! 14 feb. '13 Rotterdam, Nederland 4